عمليات اجرايي 4 پروژه از مصوبات سفر هيات دولت در حال انجام است

رييس دانشگاه لرستان، گفت: عمليات اجرايي 4 پروژه دانشگاه که از مصوبات سفر هيات دولت به استان بوده در حال اجراست.

دکتر صادقي سرابي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه لرستان، گفت: تکميل ساختمان دانشکده علوم پايه يکي از مصوباتي است که از سوي وزارت نفت 500 ميليون تومان اعتبار براي تکميل اين پروژه مصوب شد که تا کنون 180 ميليون تومان آن دريافت شده و اين پروژه در حال اجراست.

وي محوطه سازي دانشگاه را از ديگر مصوبات بيان داشت و افزود: در سال 87 قرار بود 700 ميليون تومان از سوي وزارت علوم براي اجراي اين پروژه به دانشگاه لرستان پرداخت شود که تا کنون اين مهم محقق نشده است.

رييس دانشگاه لرستان يادآور شد: احداث ساختمان کتابخانه و آمفي تئاتر مرکزي دانشگاه يکي ديگر از مصوبات سفر هيات دولت به استان بوده که تا کنون 20 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و مقرر شده وزارت نفت 500 ميليون تومان اعتبار در اين راستا به دانشگاه پرداخت کند که اقدامات لازم جهت جذب اين مبلغ در دست پيگيري است.

دکتر صادقي با اشاره به ديگر مصوبات سفر هيات دولت به لرستان افزود: ايجاد پارک علم و فناوري از ديگر مصوبات هيأت دولت براي دانشگاه بوده است که تا‌کنون زمين و مهندسين مشاور آن مشخص و مطالعه آن انجام شده است.

وي تصريح کرد: در اين راستا مصوب شده است که 500 ميليون تومان از سوي وزارت علوم و استانداري لرستان به نسبت مساوي به اين دانشگاه پرداخت شود که تا کنون 238 ميليون تومان از اعتبار مذکور از سوي وزارت علوم پرداخت شده است.

دکتر صادقي با بيان اينکه مرکز رشد در دانشگاه راه‌اندازي شده است، تصريح کرد : براي راه‌اندازي دومين مرکز رشد در دانشگاه نيازمند همکاري همه ارگانها و دستگاههاي اجرايي استان هستيم .

وي متذکر شد: يکي از دغدغه هاي دانشگاه مشکلات اعتباري است که درصورت محقق شده اين مهم زمينه تامين رفاه دانشجويان فراهم مي‌شود.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Inspirational Quotes About Life by The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

نوت‌بوک‌های msi از Asus پیشی گرفتند

فرگرد دیگران ارد بزرگ از دیدگاه فرزانه شیدا (شاعر و نویسنده )