استخراج خروجي كارگروه كميته كنترل و پايش بازار

به گفته مدير كل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات، خروجي كارگروه كميته كنترل و پايش بازار استخراج شده و به زودي برروي پيشخوان قرار مي‌گيرد.

عليرضا اصغريان - مديركل نظارت بر سرويس‌هاي IT سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در اين كميته نمايندگاني از سازمان نظام صنفي رايانه‌يي، پليس، دادسرا، سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان، شركت ارتباطات زيرساخت، سازمان تنظيم مقررات و سازمان تعزيرات حكومتي عضو هستند كه اين كار به صورت هماهنگ انجام مي‌شود زيرا پيش از اين حركت مقطعي نهادهاي اجرايي را داشتيم كه هميشه با آن با مشكل مواجه بوديم و هريك به صورت جداگانه فعاليت مي‌كردند.

وي با بيان اين كه پراكندگي و فقدان هماهنگي فاصله ايجاد مي‌كرد گفت: به‌واسطه شكاف و فاصله ايجاد شده سوء استفاده‌هايي صورت مي‌گرفت كه خوشبختانه اين تعادل ايجاد شده و در جلساتي كه در اين كميته برگزار شده نتايج خوبي به دست آمده كه به زودي منعكس مي‌شود.

اصغريان تصريح كرد: در حوزه سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات بحث ضابطان قضايي را نداشتيم که در اين زمينه بعد از انجام امور مورد نياز ضابطان قضايي نيز در حوزه فن‌آوري اطلاعات آموزش داده شد و شروع به فعاليت کردند.

او گفت: البته در کنار بحث آموزش ما کارگروه‌هاي مشترک نظارتي تشکيل داديم و برنامه‌اي هم در حال تدوين است که به صورت مقطعي و دائمي نظارت و بازرسي را همزمان انجام دهد.

وي ادامه داد: در حوزه نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي سعي کرديم از ابتدا حضور صنف و فعالان اين بخش را در کنارمان داشته باشيم زيرا معتقديم توسعه بازارهاي مختلف و خدمات فن‌آوري اطلاعات در نهايت به افزايش سرمايه منجر و اين خود باعث توسعه و پيشرفت جامعه مي‌شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Inspirational Quotes About Life by The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

نوت‌بوک‌های msi از Asus پیشی گرفتند

فرگرد دیگران ارد بزرگ از دیدگاه فرزانه شیدا (شاعر و نویسنده )