استفاده از توان علمي متخصصان و اساتيد دانشگاه، باعث رفع مشکلات سلامت مي شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: تعامل مرکز بهداشت استان با اعضاي هيات رييسه دانشکده بهداشت و متخصصان عفوني باعث نهادينه شدن روشهاي علمي براي ارتقاي شاخص‌هاي سلامت مردم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، منصور شکيبا در جلسه توديع و معارفه معاون بهداشتي دانشگاه با اشاره به حضور کارشناسان زبده و با تجربه‌اي که در حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه به ارائه خدمت مشغولند بر ضوروت بومي کردن علم با استفاده از واقعيتهاي استان تاکيد کرد و گفت: در صورتي که تجارب ارزشمند کارکنان حوزه سلامت با يافته‌هاي علمي دنيا همراه شود، دستيابي به اهداف نظام سلامت تسريع خواهد شد.

وي ، تغيير و تحول در مديريت نظام سلامت را يکي از ملزومات ارتقاي کيفيت خدمات عنوان کرده و افزود: جابجايي خدمتگزاران در اين حوزه به معني نفي خدمات گذشته نيست بلکه با هدف استفاده مطلوب تر از توان علمي و تجربه تخصصي ساير نخبگان صورت مي گيرد.

دکتر شکيبا، نيروي انساني را مهمترين سرمايه هر سازمان عنوان کرد و گفت: کمبودهاي اعتباري سازمان نبايد به کارکنان واحدهاي مختلف دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت به مردم منتقل شود.

در اين جلسه از خدمات محمدمهدي واحدي، معاون سابق بهداشتي دانشگاه تقدير به عمل آمد و سيدمهدي طباطبايي به عنوان سرپرست حوزه معاونت بهداشتي و رئيس مرکز بهداشت استان معرفي شد.

مهدي طباطبايي، دانش آموخته مقطع دکتري تخصصي اپيدميولوژي بوده و سابقه چندين سال مديريت مرکز بهداشت شهرستانهاي زابل و زاهدان و همچنين فعاليتهاي مختلف پژوهشي در حوزه سلامت را در کارنامه خود دارد.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

Inspirational Quotes About Life by The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

نوت‌بوک‌های msi از Asus پیشی گرفتند

فرگرد دیگران ارد بزرگ از دیدگاه فرزانه شیدا (شاعر و نویسنده )